wtorek, 12 sierpnia 2014

Zrównoważony duet

Dziś w programie bardzo prosta bransoletka z SuperDuo;) Wiem, że ścieg nie jest ani zaskakujący ani zbytnio ambitny, ale całkowicie wpisuje się to, co chciałam osiągnąć. Potrzebowałam prostej, niespecjalnie wymyślnej bransoletki na co dzień, chciałam jednak, żeby mimo wszystko zwracała uwagę i była przy tym jeszcze uniwersalna. Tu całą robotę wzięły na siebie matowe-czarne i tęczowe-mocno błyszczące SuperDuo. Dodałam jeszcze czarne TOHO 8/o, dla równowagi również błyszczące i matowe.



8 komentarzy:

  1. Fany efekt uzyskałaś, niby prosta ale ma w sobie "to coś";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za ocenę, cieszę się kiedy moje prace wzbudzają takie emocje. No i bardzo dziękuję Ci że zawitałaś u mnie:)

      Usuń
  2. Świetna bransoletka i wcale nie wygląda na taką prostą.
    Te "kwiatuszki" mnie zachwyciły, a kolory fajnie dobrane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kiedy pierwszy raz natknęłam się w necie na wzór z tymi kwiatuszkami skojarzył mi się z arabskimi ażurami i ornamentami, i od tamtej pory cały czas chodził mi po głowie:)

      Usuń
  3. Świetny wzór i to połączenie, matu z błyskiem. Bardzo mi się spodobała :)) Dobra robota! Pozdrawiam ciepło, Małgoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Nie ukrywam że dla mnie, taka opinia od Ciebie to naprawdę COŚ:)

      Usuń
  4. Nie wiem o co chodzi, ale umknęły mojej uwadze Twoje posty. A tu proszę jakie cuda. Śliczna jest. Czasem prosty wzór może urzekać przy pięknej kolorystyce jak w przypadku tej bransy.
    A blogger od dłuższego już czasu 'świruje' i znika mi lista czytelnicza. Może to jest powód? Pozdrawiam i już się poprawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że mimo wszystko wpadasz do mnie:) I dziękuję bardzo za uznanie (znając Twoje dzieła, liczę je co najmniej podwójnie;)
      A lista czytelnicza u mnie też pojawia się i znika:/

      Usuń