niedziela, 9 sierpnia 2015

WYNIKI !!!

Moje drogie Czytelniczki-Uczestniczki pierwszego candy, przepraszam Was bardzo za wakacyjne opóźnienie. Zanim jednak podam długo wyczekiwane wyniki chciałabym podziękować wszystkim, którzy mnie odwiedzili za udział i za wspaniałe życzenia. Witam bardzo serdecznie nowe obserwatorki- cieszę się bardzo, że jesteście.
Niestety nie miałam jeszcze czasu aby zapoznać się dokładnie z twórczością wszystkich uczestniczek zabawy, ale z pewnością to nadrobię:)

W zabawie wzięły udział 44 osoby, a do puli losów dołożyłam 9 dodatkowych (podwajających  szanse dotychczasowych obserwatorek biorących udział w candy) - bardzo dziękuje za tak liczny udział.
Z przyjemnością obdarowałbym wszystkie uczestniczki jednak możliwości są ograniczone:( Postanowiłam jednak (choćby z uwagi na moje opóźnienie z wynikami) wylosować aż 3 dodatkowe nagrody pocieszenia!


Nie przedłużając nagrodę główna otrzymuje: 


Niespodzianki powędrują do:

Zwyciężczynie proszę o kontakt przez formularz na dole strony, a tym, którym nie dopisało szczęście zdradzę, że planuję następną zabawę, więc zaglądajcie:)

17 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie za nagrodę niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety!!! Dziękuję bardzo! Tak się cieszę strasznie, że nie masz pojęcia :D
    Moje pierwsze wygrane candy, i to jeszcze na jednym z najulubieńszych blogów :))
    Pozdrawiam i... już się kontaktuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje , dzięki za świetną zabawę i zapraszam do mnie z rewizyta http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zabawę! Gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za miłą zabawę, zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i ja, dzięki za emocje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i dziękuję za zabawę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dla zwycięzców. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn i dzięki za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki dla wszystkich szczęściar:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja gapa przegapiłam Gratki dla zwycieżczyni

    OdpowiedzUsuń