niedziela, 20 lipca 2014

Chabry, rumianki i pomarańczowe maki

Polne kwiaty- wyzwanie SZUFLADY, w mojej interpretacji znajdują swoje miejsce we włosach, tak po słowiańsku;) 
Uwielbiam wszelkiego rodzaju wpinki i opaski, latem często noszę we włosach świeże kwiaty, zatem gdy tylko trafiłam na wyzwanie oczywistym było, iż kompozycja kwiatowa pojawi się na grzebyku do wpinania. Niestety, nie zdobyłam na czas porządnego, metalowego grzebienia, jednak i ten plastikowy, bardzo dobrze trzyma się we włosach (jest jedynie mniej wytrzymały). Kwiatki wykonałam ze wstążek i koralików.





W najbliższym czasie postaram się umieścić zdjęcie prezentujące grzebyk we włosach, dziś z powodu braku fotografa lub modelki nie udało mi się zrobić żadnego, które oddawałoby jego urodę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz