poniedziałek, 14 lipca 2014

Wyróżnienie Kreatywnego Kufra

Bardzo się cieszę i dziękuję za przyznanie mi wyróżnienia!

Na mityczne wyzwanie- Idunę, natrafiłam akurat w momencie, kiedy potrzebowałam czymś zająć myśli i ręce, wiec praktycznie od razu zabrałam się za wyplatanie piórek do bransoletki. Z pomysłem na jabłko było troszkę gorzej, nie chciałam zastosować zwykłej kuleczki, ale po kilku próbach osiągnęłam zadowalający mnie efekt. Tak nawiasem mówiąc chyba muszę zacząć układać wszelkie koraliki w zestawy i dokupić brakujące, bo znalezienie pasujących do siebie odcieni złota wśród moich skarbów wcale nie było łatwe.

Mimo, że wykonanie poszło w miarę sprawnie, to z dodaniem bransoletki do wyzwania czekałam praktycznie do ostatniej chwili, zastanawiając się czy warto, czy moja praca się spodoba, czy przy tylu utalentowanych osobach, które prezentują swoje prace w Kufrze w ogóle mam tam czego szukać. Tym razem okazało się, że warto było skoczyć na głęboką wodę. Moja twórczość z pewnością nabierze teraz wiatru w żagle:)


Pozdrawiam projektantki KK i wszystkich wyróżnionych cieplutko:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz